[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Nov 3 12:29:06 CET 1999

Tadej Slemc wrote:

> Edino, kar mi pri izpisu v /var/log/messages ni vsec je spedeca vrstica:
> ... kernel: Teles3: HSCX version A: ???  B: ???
> V BIOSu nimam nic nastavljeno na PnP in nimam rezerviranih nobenih IRQjwv in
> memory addressov .. tko da .. V Winsuxih mi dela BP na teh naslovih in
> IRQjih, pod linuxom pa ga nekaj j***.
>
> lp
>
> Tadej
Zivjo

Ja ni receno, da windowsi in linux enako nastvita irq-je karticam...
Zato sem rekel, da najprej v /proc/ioports in /proc/interrupts preveri,
ce si v /etc/isapnp.conf odkomentiral prave nastavitve. No pa ocitno je
to v redu, ker bi ti drugace povedal. Upam, da je pri izpisu isapnp ob
bootu masine vse v redu.

Jaz sem si precej pomagal z isdn4linux-faq. Z altavisto najdi ta faq in
tam imas precej stvari, med drugim tudi linke na primere in se dodatne
odgovore. Tam bos nasel tudi izpise, ki jih vrne isapnp in hisax modul,
ko se nalozi.
No zdajle sem nasel ta faq. Ce ga se nisi prebral poizkusi na
<http://linux.daphnis.com/i4l-faq/eng-i4l-faq.html>.

Kar se pa tvojega problema tice pa v faq-u pise:

During booting a message "kernel: HSCX version A:5 B:5" and "kernel:
channels 2" should appear. A:4 B:4 is also okay. Other values (in
particular A:0 B:0 or A:f B:f) mean the card is not recognized
correctly.

Tudi ce v kaksen search engine vpises kombinarijo "linux ISDN examples"
ali kaj podobnega bos nasel primere, ki so mi bili prav tako v veliko
pomoc.

zaenkrat mi kaj drugega ne pade na pamet.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist