[ LUGOS ] Privzete nastavitve pri prevajanju jedra v RH

krneki simon.golicnik na iname.com
Čet Nov 4 23:29:49 CET 1999

> Ali so pri RH (6.1) privzete nastavitve za prevajanje jedra takšne,
> kakor jih imajo vnaprej prevedena jedra, ki pridejo na namestitvenem
> CD ROM?
Kolikor se spomnim sem pri  RH6.0 sem za zacetek pri prevajanju samo
izkljucil
tiste stvari ki jih nisem potreboval (APM...) ostalo pa pustil tako kot
je bilo
prenastavljeno in je bilo vse O.K. Verjetno niso sedaj (6.1) tega zaj...

> Mimogrede: namestitveni program za RH 6.1 je tako kritično hroščat, da
Velik del 6.1 distribucije je en zmazek (IMHO).

Lep pozdrav Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist