[ LUGOS ] Privzete nastavitve pri prevajanju jedra v RH

Ales Kosir ales.kosir na hermes.si
Čet Nov 4 16:21:52 CET 1999

Ali so pri RH (6.1) privzete nastavitve za prevajanje jedra takšne,
kakor jih imajo vnaprej prevedena jedra, ki pridejo na namestitvenem
CD ROM?

Denimo, da mi pri vnaprej prevedenem jedru nagaja le ena nastavitev.
Zato bi želel spremeniti le njo, vse ostale pa bi rad ohranil. Ali lahko
računam, da so nastavitve, ki mi jih ponuja program make kot
priporočene, takšne, kot so jih uporabili pri pripravi jeder, zapečenih
na namestitvenem CD ROM?

Mimogrede: namestitveni program za RH 6.1 je tako kritično hroščat, da
raje uporabljajte popravek, ki je opisan na
  http://www.redhat.com/corp/support/errata/RHEA1999045-01.html:

Težave so:
     An anaconda boot disk and updates disk are now available
     which fixes the following problems:

*         Type 0x0f partitions not being recognized as extended

*         HPFS and NTFS partitions not being identified properly

*         Upgrades not mounting filesystem w/ options set in
         /etc/fstab

*         No lilo.rpmsave file is created during upgrades

*         Non-ext2 mount points were not created in /mnt

*         Static IP address not working during kickstart installs

*         Linear option and kernel options not being placed in
         /etc/lilo.conf

*         LILO configuration being skipped during upgrades

*         No opportunity to create boot disks during upgrades

Lep pozdrav,
Aleš

Dodatne informacije o seznamu Starilist