[ LUGOS ] Teles 16.3c PnP ISDN

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Nov 3 08:41:06 CET 1999

On Wed, 3 Nov 1999, Blaz Podrzaj wrote:

> bodo "shared ISA<->PCI/PnP). Dolo=E8i se tudi katiri PCI slot bo imel
> dolo=E8en IRQ. =C8e te opcije ni, potem si IRQ-ji ki =B9e niso zasedeni z=
vrstijo
> od PCI-1 do PCI-5 recimo...
>=20
> Z malo BIOS "fidlinga" se da omejit prakti=E8no vse PnP naprave na dolo=
=E8ene
> IRQ-je, DMA-je ali celo IO naslove...

Ko smo ze zavozili na to temo... Imam opravka z enim PCjem, ki ima na
maticni plosci integrirano PCI zvocno kartico. Vse, kar se v BIOSu okrog
te zvocne kartice da nastaviti, je enable/disable. V masini je tudi PCI
Ethernet kartica.=20

Karkoli sem v BIOSu pocenjal, razne mnozice IRQjev dodeljeval PCI/ISA
vodilu, raznorazne nastavitve IRQjev po posameznih PCI slotih, VEDNO sta
zvocna kartica in mrezna kartica dobila ISTI IRQ. Je kaksna resitev iz
tega? Meni kaj boljsega kot disablanje zvocne kartice ni uspelo
pogruntati.=20

Ales

--=20
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/

Dodatne informacije o seznamu Starilist