[ LUGOS ] NUJNO!

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Maj 14 07:53:03 CEST 1999

On Thu, 13 May 1999, Iztok Polanic wrote:

> Hy !!!
>
> Koliko jaz vem, moras za demand dialing podati remote in local IP adreso.
> Pri tem je moja lokal adresa 192.168.0.100, remote pa je lahko kar hoces!

Dobro, če smo natančni - za lokalni IP naslov lahko tudi napišeš
kateregakoli. Bi bilo pa najbrž dobro, da sta lokalni ppp in remote ppp
nekako v žlahti, vsaj kar se maske tiče.
Sam imam nekako takole in se mi odlično obnese:

lock
modem
user bobrock
noauth
asyncmap 0
crtscts
defaultroute
nodetach
ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
lcp-restart 1
10.0.0.1:10.0.0.2
netmask 255.255.255.0

connect "/usr/sbin/chat -f /etc/ppp/comcom.chat"

# od tu naprej je samo še demand-dialing

demand
holdoff 15
idle 200

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si