[ LUGOS ] NUJNO!

Edi Suc e na ed0.net
Čet Maj 13 20:51:30 CEST 1999

On Thu, 13 May 1999, Iztok Polanic wrote:

> Hy !!!
>
> Pred dvema urama je vse lepo delovalo z pppd, sedaj pa so se naenkrat
> pojavili problemi, pa ne vem zakaj (mogoce sem kaj nadgrajeval, se ne
> spomnim). Podatki: ....

Ojla.

Svoje case sem imel tudi jaz probleme s povezavo na Siol, ker nisem imel
opcije "nodefaultroute". Poskusi to napisati namesto "defaultroute", ki jo
imas trenutno l opcijah. Lahko pa se motim. Probej.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net