[ LUGOS ] LINUX

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Maj 10 17:43:31 CEST 1999

Hi!

> Sicer pa se mi zdi najvaznejse zbirka HOW TOjev podkrepljena z drobnimi
> nasveti in napotki novim uporabnikom. Potem bi mnogo lazja koga oblajal
> naj spostuje delo starih clanov in naj si najprej pregleda ze oblikovano
> pisno gradivo...

Najprej jih je potrebno navaditi BRATI! in ne samo klikati in gledati.
To pa se ne da narediti pred prvim mailom, ce se pusti dostom do liste
vsakemu.

Torej vsak novi uporabnik bo v najboljsem primeru poslal samo en mail
taksne narave...kaj pa potem...ce mu noben ne pove da tako ne gre, bo
poslal se vec...ce pa se rece da bo moral najprej prebrati in dati skozi
neke vrste "uvajalni tecaj" na "zacetniski" listi, potem bo pa lahko pisal
na glavno listo...ne vem pa kdo bi bil pripravljen na taksni "zacetniski"
listi sodelovati in odgovarjati oz. moderirati. No, mogoce pa bi bil kdo
pripravljen igrati moderatorja za nove clane liste. Lahko se dogovorimo in
si delo tudi razdelimo. Tako bi potem moderator posredoval precisceno
vprasanje vprasanje na listo...
Kao tutorstvo :-)))) Mogoce mi boste rekli da se mi mesa. Lahko da se mi
:-))

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist