[ LUGOS ] LINUX

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pon Maj 10 17:36:48 CEST 1999

Zdravo!

> avtorja; ne vem, lahko se zmenimo, da je odgovor striktno link na
> slo-howtoje ali kaj takega :)

To je najboljsa resitev. Ce vsak caka in caka in bere in caka, potem pa
eksplodira, se verjetno novemu uporabniku reakcija zdi precej cudna. Tako
ali tako se ne pucuti domace v "novem okolju", to pa je se dodatni sok.
Tudi meni je ze parkrat prekipelo. Sem napisal mail, potem pa Control-C.

Win uporabniki so navajeni, da se vse kar "samo" naredi. To da potem ne
dela ravno tako kot so si zamislili je tudi ze samoumevno...Ravno pred
kratkim sem imel debato s kolegom, ki se je bolj podrobno posvetil
Windowsom iz sluzbenih razlogov. Pred tem je bil izljucno Linux
privrzenec. Sedaj pa je mnenja, da se Windowsi lahko prav tako porihtajo.
Samo ce bi si vsi vzeli toliko casa in taksen pristop kot pod Linuxom, je
rekel. Torej problem lezi v filozofiji ljudi, ki uporabljajo posamezen OS
(res pa je da je na to MOCNO vplival MS s svojim marketingom - PNP in vse
pali iz prve in te da je vse skupaj precej slabo dokumentirano - ne
stejem knjige, ki jih je potrebno $placati$). Zato "nas" mocno iritirajo
maili, ki jih napisejo ljudje iz "druge strani". Kaj si ne more prebrati
niti read.me? Kolikokrat pa smo si mi prebrali read.me pod Winsi
(preden smo zaceli uporabljati linux. Sedaj tudi pod winsi najprej
preberem, ce kaj delam)....
No, samo del razmisljanja povezanega debato, ki sem jo imel pred kratkim.

Moramo biti strpni, prav tako pa ne moremo pustiti da se lista zaradi tega
"pokvari" na kakrsenkoli nacin. Tudi jaz sem ze imel pomisleke da bi se
odjavil. Se vedno sem MOCNO za razdelitev liste. Mogoce bi novi uporabniki
za zacetek lahko samo brali, pisali pa na posebno listo. Ne vem...sedajle
sem se tegale domislil. Lahko da se mi bo cez minuto zdelo brez veze.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist