[ LUGOS ] Drive Overlay

Matevz Harlander matevz.harlander1 na guest.arnes.si
Ned Maj 2 12:47:49 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Ernest Zejn <ernest na zejn.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: 2. maj 1999 12:30
Subject: Re: [ LUGOS ] Drive Overlay

Do
> hoj!
>
> standardna solata.
> disk je potrebno "low" formatirat. za to imas opcijo na mama plati (ce je
> kaka ugledna), drugace pa uporabi namenske programe.
> omenjeni "DDO" se nahaja na fizicnih sektorjih, ki nimajo logicne
preslikave,
> tako da ni druge resitve... vsaj do takrat ne, ko sem se s tem zadnjic
ubadal...

> aja, pa ne pozabi poj udart se interleava, drugace bo disk neuporaben.

ja.. mislim - vsaj pri meni je bla, da je zraven western digitalov ena
disketa (dos stuff), kjer je gor vse potrebno za opravljanje teh stvari (low
level formata in odstranjevanje DDOja). DDO drugac omogoca starim
motherboardom, da vidijo vec kot pol giga diska..

Dodatne informacije o seznamu Starilist