[ LUGOS ] Drive Overlay

Ernest Zejn ernest na zejn.si
Ned Maj 2 12:30:19 CEST 1999

>Na samem zacetku, ko se racunalnik postavlja na noge, se starta nek
>program  Dynamic Drive Overlay V6.03 (od Western Digital) in brezpogojno
>zahteva Linux boot disketo (kaj podobnega se v casu DOS-a ni dogajalo). Do
>sedaj ni se nikomur uspelo izslediti, kje na disku je to cudo locirano in
>kako ga izklopiti.
hoj!

standardna solata.
disk je potrebno "low" formatirat. za to imas opcijo na mama plati (ce je
kaka ugledna), drugace pa uporabi namenske programe.
omenjeni "DDO" se nahaja na fizicnih sektorjih, ki nimajo logicne preslikave,
tako da ni druge resitve... vsaj do takrat ne, ko sem se s tem zadnjic ubadal...

aja, pa ne pozabi poj udart se interleava, drugace bo disk neuporaben.

br, Ernest

Dodatne informacije o seznamu Starilist