[ LUGOS ] Bad RAM ?

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Pet Maj 28 09:01:41 CEST 1999

> dd if=memtest of=/dev/fd0 bs=8192

Mi kdo prosim razlozi, kaj je narobe s "cp memtest /dev/fd0"? Ja, vem, da
si tisto vrstico prepisal iz Makefile... Sedaj mi pa se razlozi, kaj je
narobe s "cp". Zakaj? Zato, ker me je se nekdo nakuril po private mailu,
naj si preberem README datoteko, ki pride zraven memtest in da tam pise,
da moras obezno narediti dd in nic drugega. Kaj pa je "cp memtest
/dev/fd0" drugega kot "dd if=memtest of=/dev/fd0", le da se "block size"
razlikuje in da ga opravlja jedro. Se motim?

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist