[ LUGOS ] Virusi

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Maj 6 09:51:28 CEST 1999

On Thu, 6 May 1999, Boris Benko wrote:

> Stvar je lahko zelo zanimiva, ker sem sam naletel na zahtevo, da implementiram
> scaniranje vhodne elektronske poste za viruse. Prava stvar za to je Amivis, ki

Pred casom so nekaj takega na svojem FTP imeli McAfee
(ftp://ftp.mcafee.com). Zadevi se je reklo webshield, gre pa v bistvu za
'customized' linux, ki ga instaliras na eno masino z dvema mreznima
karticama in funkcionira kot transparentni virus filter.

Nazadnje ko sem gledal je bil na voljo kar ISO image, sedaj pa tega zal ni
vec (oz. vsaj ne tam, kjer sem ga pricakoval).

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist