[ LUGOS ] Virusi

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Maj 6 09:24:15 CEST 1999

Borut Mrak wrote:

> Ne, saj tema je zelo zanimiva. Je pa res, da bi lahko sla v lugos-bla,
> ker pac ni 100% linux related. Je pa zanimivo, kako si preprical
> kolega... ;-]

Tole je kar lepo lahko tema linux liste!

Stvar je taka, da na mnogih masinah tece sendmail za elektronsko posto. Tezava
je ta, da si ljudje posiljajo cuda attachmentov, .EXE datoteke, okuzene Word
dokumente. Pustimo zdaj inferiornost operacijskega sistema (Windows), ki
dopusca, da ti en Exe pobrise vsebino BIOSa.

Stvar je lahko zelo zanimiva, ker sem sam naletel na zahtevo, da implementiram
scaniranje vhodne elektronske poste za viruse. Prava stvar za to je Amivis, ki
tece pod Linuxom, pa tudi Solarisom. Edino hudo beta je se. Skripto sem moral
kar lepo pokrpati. Pa se ene kompleksne stvari ne dela pravilno (recimo da ti
unzipa rekurzivno arhiv, ter pogleda unzipane datoteke). Pa to se moram malo
pokrpati.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 609 645 256
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist