[ LUGOS ] remote root login

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pon Maj 24 08:40:58 CEST 1999

Zivjo

Iztok Petek wrote:

> Vprasanje za vse
>
> Mam linux skatlo vezano na inet z ip masq. To dela normalno. Druge skatle,
> ki so v mrezi pa delajo samo z IP stevilkami, ne pa z imeni - 193.2.1.80
> dela, razor.arnes.si pa ne. Predvidevam da je problem v /etc/resolv.conf
>
> domain arnes.si
> search petek.si
> nameserver 127.0.0.1
> nameserver 193.2.1.66
>
> ker ne deluje pretvarjanje imen v stevilke. S.O.S.
>
> ito, a linux (l)user

Ostalim skatlam moras prav tako dolociti name server. Sklepam, da je to, kar si napisal v
mail /etc/resolv.conf file na serverju. Ostalim tudi napisi to v file, samo da 127.0.0.1
zamenjaj z IP-jem svojega serverja(racunalnika, ki sluzi kot gateway). Oz. z IP-jem prave
mrezne kartice.

Lahko jim das tudi arnesov nameserver, ampak ce poganjas svojega imas do tega hitrejsi
dostop.

Ce imas to narejeno in se vedno ne dela in ce imas firewall postavljen (kat po moje imas)
pa glej, da odpres tcp in udp port za nameserver (tega dobis v /etc/sevices). Mislim, da
lahko namesto cifre porta vpises tudi kar domain.

lp

		Bostjan
P.S. Mislim, da v se v /etc/resolv.conf uporablja "domain" ALI "search". Zdi se mi, da je
to odvisno od verzije resolverja, ce se ne motim. Po moje ti tukaj eno od vrstic ignorira.

Dodatne informacije o seznamu Starilist