[ LUGOS ] remote root login

Iztok Petek iztok.petek na guest.arnes.si
Ned Maj 30 11:44:45 CEST 1999

On 28 May 1999, Bostjan JERKO wrote:

> A mi lahko kdo pove, kaj moram narediti, da bo mozen root login s klienta na streznik ?
>
> 	B.

man securetty
man login

V /etc/securetty so nasteti vsi terminali s katerih se lahko loginas kot
root. Ena opcija je da zbrises ta file (security hole), druga pa da dodas

ttyp0
ttyp1
.
.
.
.

/etc/usertty je pa za druge uporabnike

Tak mam urejeno linux 486 skatlo brez monitora, da lahko na njej prek
mreze normalno delam.

Vprasanje za vse

Mam linux skatlo vezano na inet z ip masq. To dela normalno. Druge skatle,
ki so v mrezi pa delajo samo z IP stevilkami, ne pa z imeni - 193.2.1.80
dela, razor.arnes.si pa ne. Predvidevam da je problem v /etc/resolv.conf

domain arnes.si
search petek.si
nameserver 127.0.0.1
nameserver 193.2.1.66

ker ne deluje pretvarjanje imen v stevilke. S.O.S.

ito, a linux (l)user

Dodatne informacije o seznamu Starilist