[ LUGOS ] from field v mailu

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Maj 4 10:06:17 CEST 1999

On Mon, 3 May 1999, Bostjan Tursic wrote:

> Re!
>
> Vso posto posiljam prek lokalneka SMTPja, in od tam s maildir2smtp na kissov
> smtp.. Uporabljam qmail. Kako naj sedaj zedevo prepricam, da bi mi, ko bi
> posiljal na lugos-list, spremenil from: v takega, da bi ga lista sprejela..
> (imam namrec locena maila, enega za listo enega pa za ostalo, in pobiram iz
> dveh pop3 serverjev s fetchmailom).
> (ce poslem lokalno iz shella ven posto mi lepo spremeni bostjan na localnicomp.bla
> v ustreznega)
>
> Vse to me matra zato ker lista ne sprejme, ce ni pravi from mail.. (v kmailu pa
> [...]

Ena ne preveč elegantna možnost:

  * v Maildir-u pred zagonom maildir2smtp poiščeš vse maile (fajle) za na
    lugos-listo (grep)
  * v vseh teh mailih zamenjaš from: in podobna polja (sed)
  * šele potem poženeš maildir2smtp

Ne mor'š falit. Je pa verjetno kje kakšna lepša varianta...
LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si