[ LUGOS ] from field v mailu

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Pon Maj 3 22:37:49 CEST 1999

Re!

Vso posto posiljam prek lokalneka SMTPja, in od tam s maildir2smtp na kissov
smtp.. Uporabljam qmail. Kako naj sedaj zedevo prepricam, da bi mi, ko bi
posiljal na lugos-list, spremenil from: v takega, da bi ga lista sprejela..
(imam namrec locena maila, enega za listo enega pa za ostalo, in pobiram iz
dveh pop3 serverjev s fetchmailom).
(ce poslem lokalno iz shella ven posto mi lepo spremeni bostjan na localnicomp.bla
v ustreznega)

Vse to me matra zato ker lista ne sprejme, ce ni pravi from mail.. (v kmailu pa
cim prestelam from: se mi leta najprej sesuje, in potem se enkrat poganjat in
pisat, mail ni glih.., pa se pozabim)..

lp,
BoSTjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist