[ LUGOS ] image za rdeco-kapico 6.1

David Delibasic maddave na pride.y0u.net
Čet Maj 27 22:25:42 CEST 1999

Se0S !!!

Glej, ce si ti dol potegno en kup fajlov in jih zapeko na CD je logicno da
cd ni bootable, dol mores potegnit image (en fajl, v katerem so zapisani
vsi tisti fajli, ki si jih prej downlodal).. tvoj pek se ni nikjer zmoto

cdl image bos lahko najdo na  (predvidevam, da imas kabelski modem, in
tvoje surfanje ni casovno omejeno (to sklepam po tem, da si sel
downlodat teh 650 MB)) ftp.redhat.com ali linuxberg.kks.net (pod
distributions)

lp MadDave

On Thu, 27 May 1999, m wrote:

> dl sem en cel ftp mirror (za rh 6.1) in imam vse paketke in strukturo
> enako kot je bilo na serverju -> ampak cd ki sem ga zapeku ni bootable
> (beats me why /  ne vem kje  se je pek zmotu - beri nisem sam zapeku cdejke )
>
> no ja neka brihtna glava enga kolega mi je s smehom na  obrazu
> razlozila da naj si rajs ?image' dol potegnem in potem tist na cd
> zapacem...
>

> mogoce kdo  ve kje bi lahko staknu zdej ta image za rdeco-kapico 6.1 (aka redhat 6.1)
>

> po drugi strani pa ne vem kaj sem naredu narobe ko sem dal cd zapect ( ce
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist