[ LUGOS ] image za rdeco-kapico 6.1

m miha na jabolko.si
Čet Maj 27 21:25:38 CEST 1999

dl sem en cel ftp mirror (za rh 6.1) in imam vse paketke in strukturo
enako kot je bilo na serverju -> ampak cd ki sem ga zapeku ni bootable
(beats me why /  ne vem kje  se je pek zmotu - beri nisem sam zapeku cdejke )

no ja neka brihtna glava enga kolega mi je s smehom na  obrazu
razlozila da naj si rajs ?image' dol potegnem in potem tist na cd
zapacem...

mogoce kdo  ve kje bi lahko staknu zdej ta image za rdeco-kapico 6.1 (aka redhat 6.1)

po drugi strani pa ne vem kaj sem naredu narobe ko sem dal cd zapect ( ce
ma kdo ksno idejo bom vesel  ce jo bo delil z manoj :p  )

lp
m.

--
A creative man is motivated by the desire to achieve,
not by the desire to beat others.

Dodatne informacije o seznamu Starilist