[ LUGOS ] CD-ROM problem

DAVID DELIBASIC maddave na freenet.nether.net
Pet Maj 7 19:35:21 CEST 1999

Se0s !!

Ce ima stvar svoj CD-ROM kontroler poglej v kernelu pod LOW LEVEL DEVICES
al nekaj takega in vklopi podporo yanj, tek skompajlaj kernel ....

lp MadDave

Windows 98 supports real multitasking - it can boot and crash
simultaneously
Telekom Slovenia = LNP (Line Noise Provider)

Dodatne informacije o seznamu Starilist