[ LUGOS ] CD-ROM problem

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Pet Maj 7 14:45:57 CEST 1999

Sklepam, da je to eden tistih kvazi SCSI CD-ROM-ov. V kernel vkljuci
podporo za "CD-ROM drivers (not for SCSI or IDE/ATAPI drives)".

Simon Horvat wrote:

> Instaliral sem si RH 5.2 z Mitsumijevega CD-ROM. Zdaj pa sem tega dal ven in
> priklopil drugega SONY (2x). Ko se linux zaganja mi ga sploh ne najde, zdaj
> me pa zanima kako bi jaz to stvar preprical da dela. CD ima svoj kontroler.

V kernel vkljuci podporo za "CD-ROM drivers (not for SCSI or IDE/ATAPI
drives)". 2.0.36 ima dva sony-jeva driverja:
-CDU31A/CDU33A
-CDU535

Upam, da eden od njih podpira tvojega sony-ja.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist