[ LUGOS ] Povezava dveh omrežij preko ISDN

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Pon Maj 24 07:14:17 CEST 1999

> Če prav razumem:
>   * internet te ne zanima

Tako je Internet me ne zanima.

>   * računalniki na mreži se morajo videti med sabo

Preostali računalniki so Win 95/98/NT in se morejo videti. To rabim zaenkrat
zaradi testiranja hitrosti delovanja
programa za finance preko ISDN povezava.

> Dobil si namreč že nekaj odgovorov, ki vsaj meni niso všeč.
> Predlagam torej:
>   * daj mrežam različne subnet-e. Recimo 192.168.0.x in 192.168.1.x.
>     V nasprotnem primeru boš imel težave z routingom.
>   * priporočam ti uporabo ISDN kartic in ne
>     eksternih ISDN modemov, ker boš imel pri konfoguraciji kartic
>     dosti več svobode.

Katere ISDN kartice mi priporočaš ? Znamka, model, cena in težavnost pripraviti
jih do življenja po Linuxom?

> [...]
>   * diald-ja ne rabiš.
>   * ip maškarade za povezavo dveh lastnih mrež tudi ne rabiš.
>   * brez težav boš pozneje uredil še dostop do interneta vsaki mreži
>     posebej - po drugem kanalu ISDN-a - seveda preko iste kartice. Tu
>     pa boš že rabil ip maškarado.
>
> Druga varianta: (vsi komentarji bodo šli direktno v vsem znani /dev/null :)
>   * kupi dva ISDN routerja. Zyxel-i so tam okoli 85k.
>     Če nameravaš imeti namenskega linux-pc-ja samo za povezavo, razmisli
>     tudi o tej (na pamet) 30cm x 20cm x 8cm varianti.
>     Lahko imaš na eni strani router, na drugi pa linux.

Tudi o tem sem že razmišljal, pa ne vem kako se to  obnese v praksi.

Hvala za obširne odgovore
  in lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist