[ LUGOS ] Refresh rate

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sob Maj 29 10:39:07 CEST 1999

Zivjo Uros.
    Pozdravljeni!

    Sem zacetnik v linuxu (uporabljam RH 5.2) in imam vprasanje glede
osvezevanja v X-ih. Imam graficno kartico ATI Xpert na work 4 Mb in 15" monitor
Hansol Mazellan 500P. V Windih sem prikazoval grafiko v 32 (oz. 24) bitni
barvni paleti v 800x600 pri frekvenci 85 Hz. V linuxu sem poskusil nastavit
podobno, sam se mi je ustavlo pri frekvenci, ki je pod nivojem (70 Hz).
Xconfigurator ni prava resitev... je mogoce XF386config, ali kak drugacen
postopek...? Prosim, da mi poveste nacin, kako nastavit zadovoljivo
osvezevalno (okrog 90 Hz pri 800x600). Hvala za odgovor...

Dodatne informacije o seznamu Starilist