[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Gasper Fele - Zorz polz na WriteMe.com
Sre Maj 19 13:12:04 CEST 1999

> Debian se mi je osebno zameril (problemi z dolocenimi paketi, 'grdo'
> urejen rc.d, stuff),
Hehe, problemi, ki jih imas samo ti ;)

Jaz osebno sem presaltal na Debian zato, ker sem pod Slackom zapravil
prevec casa za administracijo in potem nisem imel volje, da bi kaj
resnega naredil. Ce ljudem znese, da uporabljajo slack in s tem ne
zabijejo najmanj pol ure na dan z iskanjem paketov, je to kaj pohvalno.

Pa se nekaj - a je kdo tukaj ze videl gnome-apt ?
Predvsem me zanimajo RH uporabniki ali vsaj poznavalci RH.
Zanima me namrec, ali za katero koli drugo distribucijo obstaja kaj
tako lepega, dobrega, uporabnega.

> Linux long and prosper.
Ja.

Dodatne informacije o seznamu Starilist