[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko na socgen.com
Sre Maj 19 13:11:28 CEST 1999

No, pa da se jaz dodam svoj "piskercek".
Najprej sem imel Slackware - delo s konfiguracijo, a se veliko naucis.
Nato sem imel Debian 1.3 - problemi (PRI MENI) z Wordperfectom 6.0, zato
RedHat 5.2 - hitra instalacija (mogoce celo malo prevec user friendly - po sistemu: I'm so user friendly I'm going
to ask you bunch of questions before I let you do something).

MG,	a kdo uporablja kaksne matematicne pakete na Linuxu (Scilab, Matlab ....) - predvsem me zanimajo freeware.
Sam imam sicer Scilab, ampak sem sprejemljiv za druge predloge. Predvsem pa me zanima kaksen paket za "vrtenje" in resevanje
enacb.

LP,
	B.

Dodatne informacije o seznamu Starilist