[ LUGOS ] Staroffice 5.0 in RedHat 6.0

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Pon Maj 10 01:26:06 CEST 1999

Star Office 5.0 uporablja glibc-2.0.7, medtem ko Red Hat 6.0 uporablja
glibc-2.1.1. Kljub vecim poskusom, da bi StarOfficu dopovedal da naj
uporablja stare knjiznice mi to ni uspelo (vse kar je uspelo je bilo
obvezen reset).

Red Hat je zadevo resil na zelo Microsoftovski nacin in to je, da je v
official RedHat 6.0 paket dal application CD na katerem je delujoc Star
Office.  Seveda lahko CD dobis le ce kupis paket. Na netu se te verzije
Star Office ne dobi.

Je torej kdo nabavil Red Hat 6.0 Official in se mu morda da pogledati,
kako so pri Red Hatu to uredili, ker sem skoraj gotov, da Stardivision
ni posebej za njih pripravil posebne verzije. Ali pa ce obstaja kdo, ki
bi mi posodil ta application CD, da to zadevo sam prestudiram.

Lep pozdrav,

             Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist