[ LUGOS ] Gateway

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Maj 10 01:59:30 CEST 1999

David Delibasic wrote:

> Se0s !!
>
> Glej...vem da sem s takimi lamerskimi vprasanji ze malo tecn....samo...
>
> Prosil bi te, ce mi lahko na hitro opises postopek konfiguracije linux-a
> (windoz mashine znam nastavit). Jaz mam en interface na cable modem in en
> na ethernet. Vse Windoze mashine morejo dostopat do neta preko linux
> mashine.
>
> Najlepsa hvala za odgovore....

Lej...jest takih traparij res nisem nobenega spraseval. Tako da tudi tebi tega ni
treba.

Ce pac ne znas administrirati 15 masin, potem najami za to nekoga drugega.
Sorry.
Bos moral pac malo knigce prebrat, al pa malo vec IQja uporabiti.
Res se mi zdi to brezveze, da sem jest pac porabil toliko in toliko casa, zdaj pa
bom to tebi spredaval, ti bos pa potem zasluzen in velika faca, ker si pac naredil
in postavil server.
Ni sans.
Zaradi tega, ker jaz to vem, je moja picka morala gledati v luft, pes se je praskal
in hotel ven, jaz pa bi sel lahko z biciklom dirkat naokoli.

Ze v prejsnjem mailu sem ti napisal postopek. To naj bi bilo dosti in to je namen
lugos-liste. Pomagati pri problemih, ne pa instalirati auspuharjem in takim, ki se
jim ne da prebrati nekaj how-tojev in malo napeti mozgane.

Vse to ti pise po how-tojih. Tudi cable-modem howto imas. In ethernet-howto tudi.
Si prebral ?

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist