[ LUGOS ] ISA vodilo

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Maj 5 12:20:40 CEST 1999

Zdravo!

> Ce je tvoja 486 DX4 izvedbe, potem je zunanja frekvenca 33 MHz in 33/8 MHz
> je le dobre 4 MHz. Ce pa je DX2 izvedbe, potem je zunanja frekvenca 50 MHz
> in bi to zneslo 6.25 MHz. Ni mi znano, da bi obstajale se kaksne tretje
> (ne DX2 in ne DX4) izvedbe 100 MHz 486 procesorjev.

Jep. Sem se spomnil. Sem bil malo prezaletav pri celi zadevi. Ob 1:00 sem
se spravil to spreminjati prevec na hitro. Sem hotel zakljuciti in spat.
Danes se pa v miru uciti za izpit. Sedaj sem pogledal BIOS malo
natancneje in videl, da je bilo vodilo nastavljeno ves cas na 8.25MHz
(1/4). Spreminjal sem I/O Recory time. Zaenkrat bom zadevo pustil na
miru, da ne napisem se kaksne vecje bedarije. :-)
Mogoce bom zvecer stestiral pri razlicnih hitrostih vodila (na voljo so
tako ali tako samo tri) in hitrostih dostopa do pomnilnika.

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist