[ LUGOS ] ISA vodilo

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Maj 5 11:02:48 CEST 1999

On Wed, 5 May 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Hmm. Se nekaj sem sedajle"pogruntal". Mamaplata omogoca maksimalno
> deljenje CPU ure z 8 (za vodilo). To da pri 100MHz 486-tki 12.5Mhz na
> vodilu. Kot smo ze rekli bi naj bil standard 8Mhz. Torej se tu vedno
> "overclocka"?

Ne, ne, za osnovo pri deljenju ferekvence ISA vodila se jemlje ZUNANJA
frekvenca procesorja - frekvenca s katero komunicira npr. s pomnilnikom.
Ce je tvoja 486 DX4 izvedbe, potem je zunanja frekvenca 33 MHz in 33/8 MHz
je le dobre 4 MHz. Ce pa je DX2 izvedbe, potem je zunanja frekvenca 50 MHz
in bi to zneslo 6.25 MHz. Ni mi znano, da bi obstajale se kaksne tretje
(ne DX2 in ne DX4) izvedbe 100 MHz 486 procesorjev.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist