[ LUGOS ] Razlicni MRU/MTU pri eth0 in ppp0 interfacih

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Maj 14 17:35:14 CEST 1999

Howdy!

On Fri, 14 May 1999, Zlatko Rek wrote:

> Doma imam v mreži notebook in desktop PC. Notebook je s PPP povezan
> v internet. Ko sem spremenil MRU/MTU iz 1500 na 576 za ppp0 interface,
> na PCju ni več delal news reader. Iz serverja je pobral samo naslove,
> samih novic pa ne, oz. jih je nalagal v nedogled. Tudi v Netscapu sem
> lahko dostopal samo do nekaterih WWW serverjev. Ko sem MRU in MTU vrnil
> v prvotno stanje, je vse delalo zopet normalno. Terminalsko delo je ves
> čas potekalo brez problemov.

Ali morda uporabljas IP masquerading? Potem moras prevesti zraven tudi
'IP: always defragment'. Remote server (recimo WWW server) je poslal
paketke, dolge po 1500 bytov. Masina na oni strani PPP linka jih je
razrezala v pakete po 576 bytov, tvoj notebook pa bi jih najprej moral
sestaviti nazaj v 1500 bytov dolge, nato pa jih poslati tvojemu desktop
PCju. Ker jih notebook ni sestavil nazaj, je desktop PCju poslal le prvi
(izmed treh) delni paket, ostala dva pa je zavrnil. Zato PC nikoli ni
dobil celotnega paketa in je stalno posiljal zahtevke po ponovnem prenosu.
Pri interaktivnem delu ni tezav, ker paketi tipicno vsebujejo manj kot 500
bytov.

Peace!
  Mkx