[ LUGOS ] Razlicni MRU/MTU pri eth0 in ppp0 interfacih

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Pet Maj 14 14:50:56 CEST 1999

Zdravo,

Doma imam v mre=BEi notebook in desktop PC. Notebook je s PPP povezan
v internet. Ko sem spremenil MRU/MTU iz 1500 na 576 za ppp0 interface,
na PCju ni ve=E8 delal news reader. Iz serverja je pobral samo naslove,
samih novic pa ne, oz. jih je nalagal v nedogled. Tudi v Netscapu sem =

lahko dostopal samo do nekaterih WWW serverjev. Ko sem MRU in MTU vrnil =

v prvotno stanje, je vse delalo zopet normalno. Terminalsko delo je ves =

=E8as potekalo brez problemov.

Ali je =B9e kdo opazil podobno obna=B9anje? Lahko to kdo razlo=BEi?

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dodatne informacije o seznamu Starilist