[ LUGOS ] Red Hat 6.0

Edi Suc e na ed0.net
Ned Maj 2 23:11:44 CEST 1999

On Sun, 2 May 1999, Marko Cuk wrote:

> Clovek vas prosi, da mu posljete link na iso image RH6.0, nic drugega, le
> link, odgovora nobenega, s tem, da vas je nekaj, ki se bujno hvalite, kako
> ne vem katere knjiznjice ne delajo, bla bla, da pa bi nekomu tretjemu
> povedali link, ali pa dali image na kaksen vas slaven server en beden file
> od 600 Mb, e to pa ne !

Ojla.

Ma da mi ne boste bemtili na listi, sem se jaz dal en image na net. Dobite
ga na: ftp://193.2.86.41. Ker pa moram pazit, da mi ne zabasete prevec
linka (imam cca. 55 userjev na 1MBit linku) sem dovolil le 1 povezavo na
enkrat.

Sicer pa je image home made. Meni je delal (tudi boot iz CDja). ce komu
drugemu ne dela, me lahko opozori (privat mail) kaj je narobe. Ne bom pa
poslusal nobenega bemtenja (alikakosezetemurece), kako moj image sux, ipd.

Pipol, have fun.

Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net