[ LUGOS ] Red Hat 6.0

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Maj 3 07:26:22 CEST 1999

Ej, fantje, tole je pa totalna svinjarija !

Clovek vas prosi, da mu posljete link na iso image RH6.0, nic drugega, le
link, odgovora nobenega, s tem, da vas je nekaj, ki se bujno hvalite, kako
ne vem katere knjiznjice ne delajo, bla bla, da pa bi nekomu tretjemu
povedali link, ali pa dali image na kaksen vas slaven server en beden file
od 600 Mb, e to pa ne !

Bistvo pa definitivno je, zasluziti 1500 sit ! Pizda, saj ste kot kurbe v
Bangladeshu !

Gospod RedHat 6.0, vseeno hvala za vas trud in prizadevanja, a zal je tako,
da imam popolnoma vse moznosti si doma ftpjati 600 Mb file in si ga speci.

Mar je smisel Lugos liste pomoc in izobrazevanje na temo Linuxa, ali je
smisel blebetanje, klobasanje in pridobitnistvo ?!

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist