[ LUGOS ] Sendmail stuff

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Čet Maj 6 22:40:56 CEST 1999

> V glavnem mail pride na server, sendmail pogleda "to" address, in ce je
> address local gre naprej, ce pa je za ven pa ga samo spravi v spool. Gre
> zato da mi nebi diald za mail dvigoval linije...

Pomagaj si z opcijo "expensive to connect" pri definiciji mailerjev.
Crka, ki oznacuje opcijo (pod F=) je "e". Jaz imam definirane takole:

Mlocal,		P=/usr/libexec/mail.local, F=ADFhlmMnsSuw8@, A=mail.local $u
Mprocmail,	P=/usr/bin/procmail, F=ADFhlmMnSuw8@, A=procmail -d $u
Msmtp,		P=[IPC], F=DeFhImMuX@, E=\r\n, L=1024, A=IPC $h
Mesmtp,		P=[IPC], F=aDeFhImMuX@, E=\r\n, L=1024, A=IPC $h
Mfido		P=/usr/lib/ifmail/ifmail, F=DFglMSu8, A=ifmail -r $h $u

Torej: posta, ki bo sla dalje preko SMTP-ja ali ESMTP-ja gre avtomatsko v
cakalno vrsto in jo posljem naprej s "queue run" (sendmail -q). Lokalna in
fidonet sporocila pa se obdelajo takoj.

Sedaj pa ti ostane samo se naloga, da "rewriting rules" uporabijo pravi
mailer za pravo posto. Vecinoma je to ze avtomatsko nastavljeno pravilno,
vendar pa ni odvec pogledati, kaj se dogaja v posameznih primerih (s
pomocjo sendmail -bt).

Mimogrede, ce zelis, ti posljem svoj sendmail.cf, ki pa je napisan na
roke, zato najverjetneje ni kompatibilen z nobenim, ki ga dobis v ze
vnaprej pripravljenih distribucijah. Je pa zato krajsi, razumljivejsi in
ne vsebuje vse tiste solate za milijon moznih in ne moznih protokolov.

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist