[ LUGOS ] Sendmail stuff

Franc franc na eurocom.si
Čet Maj 6 22:40:05 CEST 1999

> A res noben nic ne ve o sendmailu? No se enkrat... Rad bi
> dolocil katiri
> maili naj bodo po prihodu na SMTP server deferred in katiri
> grejo naprej
> po moznosti brez DNS lookupa, ker naj bi slo v tem primeru za lokalne
> maile. A se to sploh da?

po mojem ne. jaz imam za stranke, ki so na klicnih linijah in zato za njih
zadrzujem maile v queueu definirano: katere domene so to in mailer ki se v
tem primeru uporablja. pri tebi je primer obraten, ker je stevilo domen za
katere bi zadrzeval mail teoreticno neskoncno.

> V glavnem mail pride na server, sendmail pogleda "to"
> address, in ce je
> address local gre naprej, ce pa je za ven pa ga samo spravi v
> spool. Gre
> zato da mi nebi diald za mail dvigoval linije...

ne vem, ce gre samo za izrazoslovje, ali razumevanje - namrec, mail prileti
najprej v queue, potem se izvede delivery glede na adreso in tisti za ven
grejo ven, lokalni pa v spool. tu so ze v enem kosu v koncni obliki in
cakajo, da jih userji poberejo. pomeni, da nikoli ne bodo sli vec ven.

lp, franc.

Dodatne informacije o seznamu Starilist