[ LUGOS ] AUDIO CD-RIPPING

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Maj 21 15:49:59 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, David Delibasic wrote:

> Pozdr'v!
>
> Imam kernel 2.2.9 z SCSI emulation support..
> Downlodal sem si cdda2wav, da bi lahko rippal glasbene cd-je, in jih nato
> posnel na drugi cd. Ko zlaufam :
> ./cdda2wav -D /dev/sr0 -I generic_scsi -m -t 4 -S 2
> mi sicer zacne grabbat muziko iz cdja, vendar cel proces traja in
> traja... po 5 minutah je na 2 %.... what should I do to make this process
> faster ?

En totalno nekonstruktiven odgovor: kupi Plextor SCSI CD toaster :) Sorry,
nisem se mogel upreti...

No, resno, branje muzike s CD-ja ni mačji kašelj, ker imajo audio
cd-ji muziko posneto tudi tam, kjer imajo data cd-ji CRC-je in ostale
kontrolne informacije. Nekateri CD-romi berejo bolje, nekateri slabše,
nakateri sploh ne. Problem je ponavadi v hardveru.

> Zanima me tudi, ce se kje da dobit utilz, ki bi ti iz wava odstranil poke,
> ki nastajajo z prenasanjem vsebine CDja na DiSk

cdparanoia ( http://www.mit.edu/afs/sipb/user/xiphmont/cdparanoia/index.html )
je še počasnejša od cdda2wav, ampak dela pa v primerih slabega hardvera
dosti bolj zanesljivo.

> zatorej morem wzet wav, in ga razrezat...

http://www.comcom.si/mt/splitter.tar.gz je moj programček, ki
razbija wav-e. Trenutno ga nič ne izpopolnjujem, ker nimam
časa - mi pa deluje. Presledke išče sam. Lahko poskusiš.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si