[ LUGOS ] AUDIO CD-RIPPING

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Maj 21 15:51:00 CEST 1999

Yo!

On Fri, 21 May 1999, David Delibasic wrote:

> Imam kernel 2.2.9 z SCSI emulation support..
> Downlodal sem si cdda2wav, da bi lahko rippal glasbene cd-je, in jih nato
> posnel na drugi cd. Ko zlaufam :
> ./cdda2wav -D /dev/sr0 -I generic_scsi -m -t 4 -S 2
> mi sicer zacne grabbat muziko iz cdja, vendar cel proces traja in
> traja... po 5 minutah je na 2 %.... what should I do to make this process
> faster ?

Kot prvo me zanima kaksen CD device imas? Niso vsi primerni za CD ripping.
Predlagam ti pa tudi tudi da poizkusis s paranoia CD ripper (software).

> Zanima me tudi, ce se kje da dobit utilz, ki bi ti iz wava odstranil poke,
> ki nastajajo z prenasanjem vsebine CDja na DiSk in pa kaki utilz, s

Pokanja ob pravilnem rippanju naj naceloma nebi bilo. Spet je to odvisno
od CD devicea, oziroma vklopit moras jitter correction. Sicer se nisem
delal s cdda2wav (oz sem samo kar nekja casa nazaj) in ne vem kaj pomenijo
tisti parametri ki si jih napisal zgoraj...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist