[ LUGOS ] Lepljenje

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Maj 5 09:47:01 CEST 1999

Aljaz Mavric wrote:

> 486-a 80 Mhz  mi je javljajla  internal compiler error : sig 11. Kakor
> sem razbral iz prejsnih mailov to pomeni ali slab ram ali pa pregrevanje
> procesorja. Mem test je tekel ene 8 ur brez napake. Torej mora biti
> pregrevanje procesorja. Sem sel in kupil CPU cooler za pentium-a dal dol
> starega, ki je imel spodaj polno ene bele mase pa se malo je ukrivljen.
> Uspesno sem prevedel kernel (1x) s tem da je CPU cooler bil samo
> postavljen na procesor. S kaksno snovjo naj ga sedaj nalepim na
> procesor. Je to kaksna posebna snov ali lahko kar eno sekundno lepilo
> [...]

Bela masa je silikonska pasta, ki NAJ bi prenasala temperaturo. Tisti, ki je

sestavljal, je ocitno dobro videl, da je cpucooler skrivljen, nato pa kar se

le da napackal zadevo.

Ce ti ni cpuja skoda, mirno vzami sekundno lepilo in ga prilepi, se prej pa
poskrbi, da bosta obe povrsine zelo ciste, da ne bos imel vmes zracne reze.
Poskrbi pa tudi, da je ta cooler dober, ker v nasprotnem bos cez dva meseca
24h delovanja cooler z dletom dol zbijal. No, ali pa procesor iz coolerja
:))

Vsekakor probaj zadevo resiti s kaksnim izoliranim dratkom, elastiko ali
kaksno drugo auspuharsko resitvijo, preden lepis.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist