[ LUGOS ] Lepljenje

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sre Maj 5 01:41:28 CEST 1999

486-a 80 Mhz  mi je javljajla  internal compiler error : sig 11. Kakor
sem razbral iz prejsnih mailov to pomeni ali slab ram ali pa pregrevanje
procesorja. Mem test je tekel ene 8 ur brez napake. Torej mora biti
pregrevanje procesorja. Sem sel in kupil CPU cooler za pentium-a dal dol
starega, ki je imel spodaj polno ene bele mase pa se malo je ukrivljen.
Uspesno sem prevedel kernel (1x) s tem da je CPU cooler bil samo
postavljen na procesor. S kaksno snovjo naj ga sedaj nalepim na
procesor. Je to kaksna posebna snov ali lahko kar eno sekundno lepilo
vzamem ?

Seveda bom preden bom zadevo dokoncno prilepil ene 10 x zapovrstjo
prevedel kernel, da vidim ce dela.

Lep pozdrav,

      Aljaz

P.S : tale 486 je moj server in seveda tece na njej linux, da ne bo kdo
rekel da ni linux related vprasanje :))

Dodatne informacije o seznamu Starilist