[ LUGOS ] Velik disk

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Maj 19 07:54:54 CEST 1999

On Tue, 18 May 1999, Gasper Fele - Zorz wrote:

> Hja, kolkikor jaz vem (in NE vem veliko) rabis vsaj sistemsko particijo
> (dovolj veliko za kernel) pod 1024 cilindri. Reparticioniraj, torej.

Kolikor je meni znano, lahko daš boot image tudi na dos particijo, če
hočeš. Nisem še poizkusil, ampak menda ni nobene razlike. Daj jih torej
na eno particijo, ki je v celoti pod 1024.
LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si