[ LUGOS ] rh 6 ali slack

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Sre Maj 19 02:42:55 CEST 1999

Edi Suc wrote:

> Moj nasvet. Ce imas cas si instaliraj oba in delaj nekaj casa z enim in
> nekaj casa z drugim.

     ja  si bom to naredil ...  sem si kupil vmware in sem ze instaliral RH 6.0
     kot gostijoci OS...    bom pa se poskusil SLACK-a gor dat in laufat
     vse tri istocasno  na istem sistemu in jih primerjat...  ta hip mi
   RH5.2 in RH6.0 laufata istocasno na istem sistemu in je kar  zanimivo

se popolnoma strinjam s teboj

Dodatne informacije o seznamu Starilist