[ LUGOS ] Unix Programmer's Books

Gregor Pipan Gregor.Pipan na ijs.si
Sre Maj 5 06:46:07 CEST 1999

> Nekoc se je na tej listi omenjalo, da obstajajo ene Ultimate programerske
> bookle za UniX, ki jih more vsak programer imet.
> Nisem siguren ali je slo za UniX netzwerk programming ali za klasicen UniX
> programming. A mi lahko kdo osvezi spomin oz. priporoca katere bookle so
> res Ultimate in jih mora vsak imet. Na faxu sem namrec nafehtal nekej
> dnarja in je treba zanj nekej pametnega papirnatega kupit.

Kaj bi moja dusa svetovala:

Animal books from O'Reilly

Advanced Programmer's guide to UNIX ayatem V, thomas, Rogers, Osborne McGraw-Hill
Advanced Programming in the UNIX Environment. Stevens, AWL
UNIX system V Network Programming, Rago, AWL
UNIX network programming, Stevens, Prentice hall

Drugace, pa odvisno kaj te zanima,

Administracija, Avtomatizacija, X programiranje ,Network ....

o o    Gregor Pipan          http://www-e6.ijs.si/~gregor
o   o                        <gregor.pipan na ijs.si>