[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Mar 29 23:18:45 CEST 1999

> <SNIP>
>
> Zanimov, zelo zanimivo... :)
>
> Pred casom mi je nekdanji sosolec pripovedoval o necem zelo podobnem (no,
> morda celo o tem), s tem, da je dejal, da ima tudi kartico za PC (ISA), ki
> jo potem priklopis na samo postajo. Zadeva je takrat bila se v kit stanju
> (torej nesestavljena), imam pa obcutek, da bom moral iz arhiva izbrskat
> njegovo telefonsko stevilko...  :))
>
>      D.

Pa kaj ste zdaj zapeli za te kartice ?

Tomaz Izanc, jaz in se en kolega smo avtorji enega takega projekta. Ce koga kaj
zanima, naj se obrne na naju in neha klatiti neumnosti. Je kartica, je ISA, je
1,288 Mbitna, bazirana na Z8530 cipu in dela pod Linuxom. Zadeva je pod imenom
S5SCC .

Kdorkoli se bo posluzil radioamaterskega znanja in opreme v neradioamaterske
namene pa se bo zagovarjal pristojnim. Ce mislite poceti linke ali kakrsne koli
mreze, pozabite.

Projektna dokumentacija je vsekakor predraga in nesmiselna. Dobijo se wireless
linki pri podjetju
Xenya ali pri meni osebno.

Marko Cuk

P.S. S tem bi prosil Jacka za prekinitev tovrstne debate, ker ne spada sem !!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist