[ LUGOS ] Hrvaski protesti

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Mar 29 22:30:54 CEST 1999

On Mon, 29 Mar 1999, Langus Matevz wrote:

> [...]

<SNIP>

Zanimov, zelo zanimivo... :)

Pred casom mi je nekdanji sosolec pripovedoval o necem zelo podobnem (no,
morda celo o tem), s tem, da je dejal, da ima tudi kartico za PC (ISA), ki
jo potem priklopis na samo postajo. Zadeva je takrat bila se v kit stanju
(torej nesestavljena), imam pa obcutek, da bom moral iz arhiva izbrskat
njegovo telefonsko stevilko...  :))

     D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist