[ LUGOS ] pppd in avtomatizacija

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Ned Mar 21 10:08:18 CET 1999

Zdravo še enkrat !

Ker sem dal pod subject enako ime kot Jure Krasovic sem padel pod njegov
trhread. Verjetno zato nisem dobil odgovora.
Torej še enkrat:

Imam vprašanje o pppd. Kako nastavim, da se pppd starta, ko pride
zahteva (poženem netscape in hočem priti na neko stran ali kaj
podobnega). Vem da se to  da napravit, ker sem pod man stranmi našel
opis ampak nobenega konkretnega navodila ali primera. Vsebina ppp-on bi
bila zaželena ali pa vsaj del, kjer kličem pppd.
Ob tem se mi pojvljalja še vprašanje -ali je potrebno ob boot-u pognati
pppd s kakšimi posebnimi parametri, da potem to dela ves čas ?
©e to na ta linux-box imam preko lokalne mreže povezane računalnike z
w95, ki uporabljajo linux-box za gateway in preko njega potem teče ves
promet z Internetom (web in mail). Ali se bo povezava vzpostavila, če bo
zahteva prišla z wintendo?

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist