[ LUGOS ] MTU?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Mar 20 20:50:06 CET 1999

Howdy!

On Sat, 20 Mar 1999, Vlado Umek wrote:

> Heh... zdaj ko sem si porihtal ppp me zanima lynx.
> Ob "connectu" napise MTU= 1500 (nekaj takega)
> Kolikor jaz vem je optimalna vrednost nekje 576
> Se da to nastavit? Ker v Winsih sem si tole postimal v registrih...
> Pa tu?

V /etc/ppp/options (morda je tale options datoteka kje drugje, poisci jo)
dodaj vrstici

mru 552
mtu 552

oziroma popravi vrednosti v ze obstjecih vrsticah.

Vrednost naj bi bila za 40 vecja kot naj bi bili data-paketki, pac za
polja IP protokola. Koliko pa je optimalna vrednost je odvisno od tega,
kaj pocnes. Ce besno DL-jas stvari, potem je 1500 kar vredu, ce pa bi rad
vmes se kaj interaktivno delal preko povezave, pa je boljse cim manj
(recimo okoli 296). Povezava je v tem primeru nekoliko bolj odzivna.

Peace!
  Mkx