[ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov

BlaY0 blayo na thz.net
Sre Mar 17 17:33:24 CET 1999

Yo!

On Wed, 17 Mar 1999, Marko Cuk wrote:

> Da se to profesionalno narediti z vklopom 16kHz tona v telekomu. Tega centrala
> poslje ob vsakem impulzu. Potem gres pa v IC al pa pac eno stacuno in kupis od
> Mitela sprejemnik za 16kHz tone in si naredis kontrolo preko parallel porta.
>
> Vse ostalo je le priblitzek, za Win pa celo obstoja nek program v Slovenscini.

Hmm... Jaz imam to kar po domace narjen. V dial-up skripti imam se par
vrstic za te namene. Ko se zadeva izvrsi se v en txt log file vpise cat
/proc/uptime|cut -b 1-9 in echo -en "`date|cut -b 12-19` - " (priblizno),
ko pa se disconnectam pa se zgodi isto in iz tega potem rata en db koliko
casa in kdaj sem bil priklopljen naprej se nisem matral, ker ni bilo
potrebe. Lahko se pa potem v tcl ali perlu naredi eno skripto, ki te cifre
predela v tolarski znesek (datum ti pove katira tarifa je bila takrat
razlika uptimeou pa trajanje povezave v sekundah). Sploh ne vem kaj je
treba tle tako znanost delat iz tega...

^over and out^

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist