[ LUGOS ] Racunanje tel. stroskov

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sre Mar 17 14:38:51 CET 1999

Pa dejmo raje tako:

Da se to profesionalno narediti z vklopom 16kHz tona v telekomu. Tega centrala
poslje ob vsakem impulzu. Potem gres pa v IC al pa pac eno stacuno in kupis od
Mitela sprejemnik za 16kHz tone in si naredis kontrolo preko parallel porta.

Vse ostalo je le priblitzek, za Win pa celo obstoja nek program v Slovenscini.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist