[ LUGOS ] mgetty+pppd+dialin

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Tor Mar 23 15:14:09 CET 1999

On Tue, 23 Mar 1999, BlaY0 wrote:

> Nekoga, ki ima zadeve iz subjekta porihtane tako da se lahko z Win 9x
> boxom povezes na Linux box s PAP authentikacijo ali prek logina, bi prosil
> ce me na kratko na private mail razsvetli. Namrec zadeva se mi nekje pri
> povezovanju zatakne pa ne vem kaj je narobe. V tem primeru uporablajm
> Linux box kot dialin server za majhno mrezo (par racunalnikov)...

- Preveri ce si scompilal mgetty z AutoPPP opcijo
- Preveri ce si vkljucil AutoPPP opcijo
- Ce se vedno ne dela, poskusi terminalski login in na roke pozeni pppd,
     da vidis ce ti dela probleme avthentikacija ali ze sam pppd
- mgetty naredi tudi zelo lep LOG file, preveri kaj pise noter
- ce ne gre preko LOG-a poskusi mgetty zagnat s strace-om in traceaj klice

Ce lahko posljes kaksen simptom v obliki kaksnega LOG filea bom lazje pomagal.

Dodatne informacije o seznamu Starilist