[ LUGOS ] mgetty+pppd+dialin

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Tor Mar 23 08:15:03 CET 1999

Hoj!

Stvar imam priblizno takole narejeno. Kaj pise v inittab naj bi bilo odvisno od
tega kje lezi mgetty program:

inittab

R1:23:respawn:/sbin/mgetty -D -x 2 /dev/ttyR1

pomembno je da vneses zapis tudi v /etc/ppp/pap-secrets

# Secrets for authentication using PAP
# client        server  secret                  IP addresses
userttt            *            ""                    192.168.1.10

tista "" pomeni da gre gledat za geslo v passwd file.

Vec si lahko preberete na http://members.bellatlantic.net/~mrdennis/mgetty.html

Lep pozdrav !

            Jure

smime.p7s